Grattis Justin Bieber!♥

Hejsan hoppsan, smsar lite och pratar lite med folk just nu. Blev väckt av min brorsa och Oskar idag typ klockan halv 8, jag var liksom jättetrött eftersom jag inte somnade fören typ halv 2. Dem skulle till KB men så vart de inte för de  var inge roligt väder att åka i så då blev det inget, så då väckte dom mig helt i onödan. Mysgt.
Åhh längtar som tusan tills min familj ska dra till fjällen. Och snart ska jag dessutom få min nya mobil, berättar mer om det sen när jag fått den. Idag så blir det att vara med Smilla och Shaila, kommer nog bli grymt!
Ni som inte visste det, eller alla vet nog det så fyller den unga populära killen Justin Biber som är väldigt känd bland unga och vuxna. Han har gjort mycket framsteg genom åren och hans musik har alltid legat på topp bland dom flesta. Han har också haft mycket motgångar, flera tusen personer kallar han Bög/Homosexuell/Bäver osv osv. Det har varit en väldigt tuff tid för han och han är som alla andra människor, han gråter. Vem vill liksom höra någon kalla en bög fastän man har flickvän, han har ju Selena Gomez och det är en tjej så jag fattar inte varför alla som hatar Justin Biber behöver tracka han hela tiden. Han får tillslut dåligt självförtroende och hans musikkarriär tar slut. Så sluta upp med de ni som säger sånt till folk, det skadar folk mår dåligt av det. Jag är själv inte ett sådant stort Justin Biber fán men han är ju inte dålig på att sjunga direkt och jag vet själv att han inte är gay/bög. Oftast är det för att man är avundsjuk på han så trackar man ner han för att må bättre själv, det är bara pattetsikt. Hoppas dem flesta av er som hatar han får en syn på hur han egentligen känner när ni trackar ner han (dem som gör det alltså), det ända jag kan säga till er är "Grow up".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bieber *

2012-03-04 @ 18:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0