You sad that you loved me but that was just a lie.

Förlåt för förra inlägget men var inte på humör!
Tänkte köra på massa bilder den här kvällen så ni kan både se de ena o de andra. Måste bli på bättre humör och hoppas jag blir det med musiken jag har på och alla mina underbara vänner jag snackar med. Och självklart lägger ut några inlägg på bloggen och försöker se det positiva inte det negativa ikväll. Studiedag imorgon och jag är supertaggad för helgen den kommer bli toppen. 
Fredag- studiedag, vara med Shaila och Sandra ett tag innan jag drar mig vidare till Sandviken för att lira fotboll med världens bästa lag!! ♥
Lördag- Innebandymatch mot hofors runt klockan 14. sedan får vi se vad jag hittar på♥
Söndag- Om vi går vidare till final med fotbollslaget så splear vi final/semifinal. Efter blir det o va med någon♥
Taggad för helgen. Dock så har jag fortfarande lite små ont i halsen och är fortfarande förkyld, men jag får tänka bort det och göra så gott jag kan!
Hoppas ni har det bra en så här torsdagskväll.
Puss!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0