Why tonight? Why today?

Tjaa all brothers and sisters. Här sitter jag i min soffa o har det almänt tråkigt. Vad ska man göra om man inte är med någon under dagen? Det har iallafall inte jag listat ut.. Jaja nog pratat om de.
Idag var det första skoldagen, såklart längtade jag till alla kompisar men verkligen inte lektionerna, läxorna och lärarna. Idag så hade vi då första lektionerna och så en del nya till exempel så har vi franska istället för spanska och syslöjd istället för träslöjd, men det är helt okej tycker jag. Jag ser verkligen fram emot den här terminen och hoppas verkligen betygen och allt ska flyta på.
Kollar runt lite på hemsidor, har beställt kläder från en klädhemsida nyss. Vhiiho.. De kommer nästa vecka någon gång, längtart lite. Fast ska kolla på andra kläder nu, haha.
Tjaaoo, Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0