Tröjan du hatar

Ruggigt dålig uppdatering nu och det är jag jätteledsen och nu kommer min ursäkt.. Jag var i skolan sen när jag slutade så skynda jag mig för att göra mig iordning för att dra o kolla på mitt älskade innebandylag som skulle spela på källö (jag var inte med för jag har ont i halsen och då får man tydligen inte spela enligt min tränare) och det blev en skön vinst med 22-2, grymt bruds!! När jag kom hem så duschade jag och år och då vra klockan runt 20.00 så då snackade jag skype med Pontus och Shaila till typ 22 sen gick jag o la mig. Idag så var det ju skola men en väldigt snabb och rolig dag, kanske för att vi hade påde gympa och skolfotboll? Fast de var nog lite annat också, första rasten så drog jag och Ida till fotbollsplanen på spurt och spelade lite och såklart så skulle jag ramla 2 gånger när alla kollade... Pinsamt värre, men känner ju alla där så det var bara att skratta och hoppas att man inte skämmer ut sig själv igen. Blev dessutom lite snömulning med Karen, Elias och Ida o massa andra. Ja vad ska man göra med snön som bara ligger där, jo snömula folk. Efter skolan så hade vi skolfotboll och det blev ju självklart en massa skratt. När vi haft träningen så duschade vi och gjorde oss iordning för att sedan dra ner på stan (Ida och Jag) vi skulle köpa lite grejer och ja saker köpte vi iallafall! Det jag köpte kommer det bilder på men medans kan jag berätta vad de var jag köpte. 2 par jeans, en bikini, tröja och en hood. Jättenöjd med dagens köp.
Ni får ha det så bra så länge för nu ska jag vara lite social med friendsen!
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0