tjooo allihopa, det här är en rubrik?♥

Rubriken var inte den bästa men det är helt slut på rubriker för min del, på ett tag iallafall.
Tjaaaa, har precis duschat och gjort i ordning mig eftersom att jag har varit på innebandyträning. Kan berätta lite "kort" om min dag. Hade ju gympa idag med den nya läraren, var helt OK. Vi gjorde sånna saker man gör på gympa, springer runt, kör lekar, staffet osv.. Efter det (13.35) så hade vi tydligen matte, nu blev det verkligen konstigt för hela klassen för vi har alltid fått ha skolval efter gympan men men. Vi hade ju matte med Mr.Hall första gången, han är nog den bästa läraren. Vi hade de ju rätt chill för att det var första gången vi hade han så vi typ gjorde "roliga" saker. Tiden gick ju där med fort, efter vi slutat gick vi som var med i skolans fotbollslag till omklädningsrummet och bytte om för att vi skulle ju ha fotbollsträning. När träningen slutat för mig så behövde jag springa till bussen pågrund av att jag hade innebandyträning en halv timme efter.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0