Tjejen - "änglar flyger, men varför går du?" Killen - "jag tappade mina vingar när jag föll för dig"♥

Har haft fullt upp hela dagen igår och idag. Tidninscuppen var sjukt rolig. Och den är inte slut än för imorgon så spelar vi Semifinal och så får vi se om det blir final också! Ni var bäst Ik Huge!
När vi var lite trötta runt 22 någon gång (vi var där till 1.00 på natten) så snackade vi lite med killen som filmade, var as roligt. Jag bah: Hej!! och han bah: Haha hej osv. Var iallafall as roligt, hoppas vi träffar han imorgon ;)
Idag så blev det förlust med innebandyn. 3-9. Men så är det ibland! Dom hade ändå med två 97:or och fyra 98:or.
Men vi var ändå grymma!
Nu så ska jag väl hitta på nå. Sätta på en film eller kolla vad som finns på tv.
Hörs!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0