Tänk om livet var som facebook, när livet var ett rent helvete är det bara att logga ut.

Hejhej bloggen! hade typ världens bästa dag idag eller iallafall rast, när det kom  som mest snö hade vi lunchrast och gissa vad vi gjorde? Vi sprang runt o snömulade varandra och kastade massa snö. Gu så roligt de var, massa skratt också!! Haha jag nästan snömulade Deniz men ne såklart gick de inte för han är så himla lång, haha. Men jag mulade faktiskt några iallafall och det blev inte bara jag som blev snömulad ;) Haha grym rast iallafall!
Nu så är det läxor som gäller och så förhör jag Shaila lite. Imorgon har jag NO prov som verkligen inte jag ser fram emot. Nu ska jag fortsätta så jag inte får F. 
Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0