Jag minns 2011 som om det var igår :*

Hello babe's.
Hade verkligen en grym nyår, oslagbar. Lite annorlunda men ändå grym!!
Förs så kom Jossan till mig och vi fixade oss lite efter ett tag kom Jennifer och då knäppte vi lite kort och skrattade och hade det riktigt mysigt. När klockan var ungefär 16.20 så drogvi hem till Jennifer för att Jossans familj skulle hämta mig o Jossan för att vi skulle ju äta hos hennes mormor o morfar.
Vi var hos hennes mormor o morfar rätt länge för vi skulle ju fika o allt sånt.
När vi drog hem igen så gick vi till Jennifer och sen så mötte vi upp Lucas, David och Isak.
Osv..
Idag så vaknade jag upp hos Josefine ungefär 12.
Vi åt frukost och gick sedan till Jennifer.
När vi var hos Jennifer så bestämde vi oss för att äta på amigo (pizzaresturang) så då gick vi dit fast det var typ klockan 15-16.
Vi träffade Nathalie och Hannah på amigo så då när vi ätit upp drog vi hem till Hannah men på vägen hem så ungefär 10 m ifrån oss hörde vi en skottlossning, alltså ett riktigt skott. Vi hoppade till och skrek typ ashögt.
Dessutom så kom 2 poliser direkt efter skottlossningen så inte lite rädda och fundersamma vi var.
Aja kommer säkert stå i tidningen imorgon.
Puss!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0