Jag är jätteledsen för att jag inte bloggat men..

jag har ju varit med Cornelia dom senaste två dagarna så då har vi gjort annat än att blogga osv..
Har iallafall haft det jätteroligt dom här dagarna och imorgon tror jag att jag och Cornelia drar o badar eller något, vi får se.
På lördag blir det fotbollscup med världens bästa lag och på söndag har jag innebandymatch.
Hela helgen blir full men otroligt rolig, på lördagen efter cupen skulle jag kanske också dra på hockey med Cornelia o hennes familj det skulle vara något annat också som vi skulle kolla på, och på tisdag så börjar ju skolan och det här lovet kan jag ju säga har gått rejält fort. Just nu kollar jag på tv och så.
Ni får ha det så mysigt nu.
Kärlek :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0