http://camillajjohansson.blogg.se

Hej underbara!
Statistiken flyter på som aldrig förr så fortsätt så sprid den gärna också, är ju inget roligt att ha en blogg med 1-2 läsare eller hur? Men som sagt så flyter statistiken och det gör verkligen min dag när man ska blogga och så ser man statistiken, ni är bäst!♥
Träningen idag var super verkligen, känns bra att komma igång med alla träningar nu :)
Hoppas verkligen ni har haft en bra dag!
Min var inte så värst intressant men jag städade och röjde ur garderoben och byrån så nu kan jag ju lugnt säga att det är mycket renare och allt är i ordning. Har faktiskt tagit mig tid att göra några läxor, fast är inte klar än så får göra lite nu på en söndags kväll. Apråpå söndagar så tycker jag faktiskt inte om dom, för det är ju dagen innan skolan börjar som består av 5 dagar och ledig är man i 2 dagar. Fast det är bara lördag man kan vara uppe riktigt länge och sova ut men på söndag så går ju verkligen inte det för att de är ju skola dagen efter på måndagen och man vill ju inte vara helt slut och trött på lektionerna?
Puss o Hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0