Fredaaaag!!

Helloo, skolan idag var faktiskt OK men ett minus var ju att det är så sjukt kallt ute nu så att vara ute på rast är ju inte direkt de man längtar efter. Spelade lite nörd king med massa på rasten, haha vi har spelat de sen 4an och vi gör det än. Men man har ju inte tröttnat lite på de heller, för er som inte förstog så var jag sarkastiskt och menar att jag har tröttnat på de! Kollar på OC nu, så grymt bra! Mammiii har också gjort en kladdkaka och glömmde skriva igår att min kära mamma fyllde år, så Grattis mamma älskar dig! <3
Ska bara chilla nu för jag har jätteont i halsen, så det blir bara OC och film o mys för mig!
Men hoppas iallafall ni har det bra och kommer ha en bra fredag nurå!
Hejdå så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0