Babee

ja statistiken går ja vad ska man säga, sådär kanske är de rätta ordet. Kom igen nuråå!!
Jag kommer lägga ner bloggen om ni inte kommenterar, erat val. Man får liksom ingen blogglust när man ser att ingen kommenterat. Och när ni bloggar så ja har jag verkligen verkligen ingen blogglust. Your choise!
Statistiken går bra men kommentarerna är ni inte sådär superbra på.
Just nu: Snackar jag med bästa och har på musik och försöker göra mig frisk.
Senare: Ska jag nog ta ett bad och ha lite ansiktsmask och göra mig fräsh så jag kan gå till skolan imorgon, men jag måste göra lite i matten för nu är jag grymt mycke efter. Men de är för att jag trodde vi skulle jobbai boken vi hade när vi hade en annan lärare, vi har ju en ny nu. Så ja jag har ett litet problem nu..
Dagens klädsel: Bara slapp adidasbyxorna och en tjocktröja, underkläder! btw orkar inte lägga ut dagens outfit för idag för ja inge speciellt direkt, hehe.
Försöker leka lite med Picasa nu också, gör lite college och sånt. Ska prova leka lite med PhotoScape också..
Ja jätteintressant inlägg tycker jag ju.. hejdååå påree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0