Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya

Igår: Kom jag hem från skolan och satt på en film "En ö i havet" och bara myste med mamma. Åkte ner på träningen och så hade vi några assnälla 16 åriga tjejer som tränare den dagen. Dom var asgulliga mot oss. Det var iallafall en jätterolig träning. Jag kom hem duschade och satt mig vid tv:n och slappade. Jag nördade wordfeud typ halva natten, bara för att jag är så kung..
Idag: Kom till skolan och ja hade lektioner tills klockan var 14.40 så fick vi dra hem, jag drog ner på stan och gick runt där med Julia, Sandra, Matilda och Shaila ett tag sen så kom Josefine till stan så då gick jag och mötte henne så gick vi runt där och kollade och jag hittade faktiskt en mössa och en tröja, kommer bilder.
Puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0