Ulrik the boy you fall inloved with easy.

förälskad.. åh shit Ulrik Munther. Helt jävla grym, lyssnar på hans låtar om och om igen. Tröttnar aldrig på hans låtar. När jag var typ 7 -9 år eller nå så träffade jag han för första gången i mitt liv och då blev han genast min idol men ja. Har inte tröttnatt på han en sekund sen dess. Bara älskar han. Och jag är ju inte direkt något Bieber fán så jag har hållt mig till andra och den här underbara killen är ögongodis. Aja. Puss. Det är låten direkt nedanför "en vanlig dag" som jag blev förälskad i när jag var liten. Han sjöng den för första gången i lilla melidifestivalen och blev då en favorit för unga tjejer som blev helt galna i han och en av dom tjejerna var då jag. Dom låtarna nedanför den låten är också grymt bra låtar jag verkligen rekomenderar stort, fast det är ju bara några av alla dom låtarna dom gjort som jag lägger ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0