Stan osv

Hejsan hejsan, bloggar från min brors dator just nu för jag orkar inte sätta igång min, latt som jag är. Har iallafall vart på stan med Cornelia idag. Supermysigt. Hem fick jag med mig 2 bh:ar 3 par ursöta trosor och en klocka. Lägger upp bilder senare på grejerna. Anyway så åkta Cornelia hem till sig o jag hem till mig för hon har träning och de har jag också eller jag vet inte om jag ska gå på den för jag har jätteont i knäna. Vi får se vad som händer. "lättnanden som upptsog när jag inte hade blivit avstängd från facebook" ja som ni säkert läste så blev jag inte avstäng, and that's really really good you know. Ska hitta på något nu, kanske ringa nån vem vet. Puss!
#go with the flow brow#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0