Lär känna mig en gnutta mer..

VEM

Vem är i rummet med dig? de är ingen i rummet med mig.
Vem fick du senaste sms av? Pontus

Vem tänker du på nu? en person, *
Vem pratade du senast i telefon med? Simon
Vems hus var du senast i? Någontstans i andersberg.
Vem önskar du var med dig nu? O och DG och SB
Vem är din favoritsläkting? Alla?

VAR

Var är din mobiltelefon? I min jackficka
Var handlar du mest? typ, ginatricot, bikbok o H&M
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Min gardeeroooooob you know man.
Var åkte du senast bil? Hem to my place.

VAD

Vad åt du senast? Hambrugare
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? svartavit, adidasbyxor
Vad är den närmaste saken som är blå? kudde
Vad har du på fötterna? strumpor, haha

Vad är din favorit färg? Typ, rosa svart blå o lysfärger
Vilken film såg du senast? Kommer seriöst faktisk inte ihåg
Vad hör du just nu? Datorn och mjuuusiiik

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Haha ja!

Hånglat på en bio? ne
Hånglat i skogen? Ne
Tyckt att din kusin är het? Haha, nej

Sovit naken? har jag säkert, you know alla har väl varit liten?
Kört över hastighetengränsen? - haha, har inte körkort?

Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? såklart!
Stulit pengar från en kompis? nej, aldrig!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hehe a.
Varit i slagsmål? m
Smugit ur ditt hus? haha aa

Tidsfördriv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0