Keep on talking bitch, you make me famous

Hellu på er som gör min dag♥
Hela helgen har varit underbar, det blev iallafall o va med Emma i lördags (igår) och jag sov hos henne. Vi typ snackade med York hela natten till 2 någon gång. Asroligt iallafall.
Haha, ja en grym dag/natt iallafall!
Idag så vaknade vi runt 11 kanske, jag vet astidigt men ja så fick de bli.
Imorgon så kanske jag ska va med Deniz jag vet inte, vi får se.
Men runt kvart över fem så drar jag mig till andersberg för att träna, så himla grymt att sätta igång riktigt nu för min förkylning har gjort så att jag inte får träna och det har varit sjukt tråkigt kan jag ju lugnt säga!
Ska ladda över lite bilder nu och så, så kommer dom upp antingen idag eller någon gång i veckan!
Puss o Hej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0