Jag skakar av räddsla av skräck..

Hej hej och hej en än gång..
Blev en otroligt fin vinst idag mot huddik i huddik, haha.
3-2. Grymt tjejer. Efter matchen så åkte vi till McDonald's och åt och tillbringade tid tillsammans vi i laget, supermysigt. Lägger troligen upp bilder senare när jag laddar över dom på datorn!
Btw, träffade en super söt kille där så jag snacka lite med han o så. Men kommer nog inte träffa han nå mer gång för han bor ju i huddik eller han och hans kompis bor i huddik. Jaja.
Nog om de. Ja skulle egentligen vart med Emma men hon svarar ju inte i hennes telefon!
Får väl ta o hitta på nå med någon annan istället, usch vad tråkigt de är att vara ensam en lördagskväll..
och har ni sätt det hemska vädret, trodde ju snön skulle försvinna nu och inte komma?
Nä nu orkar jag inte med snön och kylan. Men imorgon ska jag köpa en skidjacka från intersport. Ni får väl se hur den ser ut sen.
Hejdå på er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0