I've got in love with you..

Så jävla fucking kär. Ja förlåt för svordomarna men kunde inte uttrycka det riktigt utan ;)
Det här inlägget blir till för att jag ska skriva av mig för det behövs verkligen nu!
Idag var det skola och jag kom dit ungefär 8.00 sen gick jag runt i skolan med Ida och Evelina, vi snackade med Elias, Willhelm och Martin lite också då på morronen när vi inte börjat än. Ja vi stog där och snacka med dom tills vi såg på klockan och märkte att vi borde dra till klassrummet. När vi hade svenska som vi hade första lektionen så städade vi och det gjorde vi ju verkligen.. Haha. Nej men jag, Ida, Evelina, Martin, Las och Karen städade rummet där vi hade kläderna. Det gick superbra verkligen, hehe.
Ja nog om de, på rasterna så hängde vi vid fotbollsplan och snackade med massa och lirade fotboll.
Shit vad de var snö idag, dock inge snömulning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0