Igååår..

Jag vaknade ungefär 7 fast låg kvar i sängen till halv 8, hehe.
Jag packade det sista och åt frukost. När klockan var ungefär kvart över 8 så skjutsade mamma och pappa mig till hemlingby. Nästan alla sexor var där då, fast vi egentligen skulle vara där kvart i 9. Jaja.
När vi samlats och våran lärare prickat av oss och sånt. Så behövde jag gå till andra sidan av hemlingby för att möta Ida. Ja såklart skulle vi gå om varandra. Hon gick ner till liften och jag gick upp där vid värme stugan.
Men till slut fick vi tag på varandra. Vi tog på oss pjäxorna och skidorna och alla skidsaker. Vi tog oss till liften och betalade, man behöver ju liftkort för att få åka ;)
Vi åkte ett tag och sen efter tredje åkte så funkade inte liften, och vi tänkte liksom "skitkul" vi är ju här för att åka inte bara stå och vänta på att liften skulle funka..
Vi åkte iallafall slalom men bl.a Karen, Martin, Isak, Gustav, Wilhelm och massa massa andra som åkte.
Det var verkligen asroligt. Tillslut funkade liften så då åkte vi i flera timmar...
När klockan var tjugo i två så skulle alla dra hem. Min pappa kom och hämtade mig och Ida där i hemlinby iallafall.
Vi drog hem till mig och vi snackade lite och sånt sen bestämmde vi oss för att gå och köpa lite godis och sånt och bara mysa, så då gjorde vi det. Vi satt där vid tv:n och kollade på filmen som heter "trädet" och den var faktiskt rätt bra. Vi hade iallafall läsk, popcorn och godis, lite najs torsdag eller vad säger ni?
Var iallafalll en grym dag. Måste verkligen göras om!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0