If only you was the only one in my mine..

Var en nå grymt bra träning. Bästa träningen på länge. Först joggade vi och sånt sen så drog vi oss innåt och körde styrka och cirkellträning. Grymt. Kommer säkert kännas lite imorgon men så ska det ju vara? Nu så ska jag ta och göra mig iordning för bed time men jag kommer ju inte somna på ett tag. Vi fick tillbaka NO provet idag som vi gjorde för typ 1 månad senare och det gick skit. Verkligen skit. Nej blä och usch och usch och blä. Skit i de provet nu och går vidare. Imorgon så blir det Matte prov och jag tror faktiskt det kommer gå kanske bra, hoppas jag..
Och nästa tisdag så har jag NO och Franska prov och på Tisdagen och Onsdagen nästa vecka så är det dom sista delarna av Svenska Natinella Proven, hoppas det går bra nudå! Måste också göra en sak 2012, plugga hårdare och satsa på bra betyg. För pluggandet går ju lite si sådär.
Aja ska slänga in lite låtar och så hörs vi imorgon.
Dröm och sov sött ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0