Glad alla ♥ dag

Hallåhallå alla fina. Alla hjärtans dag idag då, har varit en grymt mysig dag tycker jag fast skolan var ju lite si sådär. Men that's life, right? Aja. Idag fick jag veta att vi skulle ha NO prov på fredag på magnetic och det är jag ju inte direkt jätte taggad på. Men får väl iallafall hoppas på att jag iallafall får E (godkänt) som i det nya betygsystemet. Har iallafall tillbringat dagen med Filippa. Fast egentligen så skulle jag varit med Emma, York och nån till kille. Men hon skulle dra till hennes farmor så då blev de inget med de. Men istället så hade jag det jätte mysigt med Filippa!
Och vet ni vad vi ska göra imorgon då, på gympan? Jo vi ska dansa bugg. Super kul verkligen..
Ska nu tagga inför fotbollsträningen och jag kommer hem ungefär nio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0