En tjej kastar ett suddgummi i huvudet på en kille i klassen och skriker headshoot! Killen vänder sig om och kastar en bok i ansiktet på tjejen och skriker Facebook!

Rubriken sitter jag och garvar åt för mig själv. Bäst humor, visst? Hade det iallafall jätte mysigt hos Matilda och Julia som fyllde 13 år idag, så grattis till er tjejer :*
Har haft väldigt dålig uppdatering osv. Jag lägger ju oftast ut 1 inlägg om dagen, är det för lite? Ska jag ändra på något i min blogg? Kommentera vad ni tycker jag ska göra! Skulle verkligen hjälpa mig. Det är faktiskt inge roligt att blogga när ni kanske tycker det jag skriver är tråkigt? Nu så blir det att kolla på film ochhålla på med mobilen resten av kvällen. Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0