Aww

Har typ helt fullt upp dom här sista dagarna på lovet, är skita sugen på att åka o bada så gör nog det i helgen med massa people. Idag ska jag ju va med Simon och Cornelia. Imorgon ska jag va med Shaila o Smilla och kanske åka kvällsåkning med familjen i kungsberget och på Fredag ska jag va med Filippa och Shaila och fler. På lördag hittar jag väl på nå med girlsen och söndag hade jag tänkt åka o bada med nån eller bowla eller någonting mysigt. Och så var lovet slut. Åhh jag hatar att det ska gå så fort på loven 24 timmar räcker inte på en dag. Funderar också på att åka på det där hinderbanestället för att få lite "barn" känsla nu på lovet, det som brukar vara på Nynäs. Aja vi får se. Ska städa lite på mitt rum nu och få det lite snyggt.
Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0