20 sanningar om mig.

1. jag skulle inte klara mig igenom livet utan mina älskade underbara fina vänner!
2. jag har lärt känna massa nya personer 2011 och 2012.
3. jag smsar/chattar/snackar mer med killar än tjejer
4. jag ångrar väldigt många saker i mitt liv fast jag är ändå glad att jag gjorde de för man lär sig av sina misstag
5. jag skulle verkligen inte klara mig utan musik
6. jag lever för fotboll och innebandy
7. jag har jättemånga bästavänner, både killar o tjejer!
8. jag har världens gosigaste och finaste katt!
9. jag älskar sommaren mer än vintern fast ibland så är vintern helt awsome.
10. på påsklovet drar jag till fjällen med min familj, oskar och emma :*
11. jag gillar verkligen inte grädde.
12. jag har 10 kusiner
13. en av mina släktingar bor i spaninen och har ett eget klädesföretag
14. jag har inte träffat alla i min släkt, och jag har sjukt många tremänningar men har knappt träffat 10 av dom.
15. jag går på engelska
16. jag har haft den här bloggen i lite mer än ett halvår ;PPP
17. jag älskar att fota
18. jag äger en egen systemkamera som jag älskar
19. jag längtar nå sjukt mycke till sommaren
20. jag kanske ska börja på solängen i 7an, niiice vaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0