SomeBodyToLove

Hejsvejs
Deggar läxa nu har prov på torsdag, segt.
Kanske kommer byta skola  ? :/
Jaja idag så blev det en rugigt seg dag som igår fast vi slutade senare idag så..
Snart så drar jag ut efter jag tränat lite mer på SO:n och sånt och så har vi nå dryg korsordsläxa t imorron i engelska så jag måste göra den också. Antingen är det för mycket läxor och prov och sånt eller så är det jag som är lite efter, hehe ?
jag kan inte fatta att det fortfarande finns fästingar och gissa vad min katt tar in i huset jo fästingar, shit vad jag hatar dem.
Jupp nu drar jag ut eller om typ tio, så pusssheej :)
Juste dunkar lite musik nu också, ingen musik ingen lyckad läxa ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0