Party all nights and sleep all day

Tjenare, slutade 13.30 idag :)
Saannndrriis fyller år idaag så det blir en bild och "graaatttttttttiiiiisss" till sötnosen <3

Sötnosen det där :)
Graatttis Sannndrrrraaaa :*
Hurra Hurra Hurra!

Idag kommer Gullungen Josefine hem från cypern, hon har varit bort i en vecka nu.
Snart runt 16 så kommer sötnosarna Emma & Filippa och så har vi en myyyskväll tillsammans :)
Imorgon så är det fotbollscup på kastvallen ska bli så grymt roligt!
Nu så deggar man facebook och såklart spotifyn är igång, dunkar musik och bara har det lungt tills E och F kommer då :)
Nu så får jag ta o äta något är jättehungrig åt inge mycke på lunchen för ja var inte så hungrig även fast det var tacos..
Bilder från min fest som var för 2 veckor sen kommer nu, jag har lovat mina kompisar det så då kommer dom nu när jag har tid att ladda uppe bilder :)




söt Ida :)

Emma Tog Kameran.. <3


Fin Emma:)

Söt tjejer

Idddiiis :*

Lilla jagg vid en smutsig spegel.

Tänkte lägga ut lite mer bilder från Hilaries paarrrtttyy :)






Liv ville att jag skulle lägga ut många bilder på hon.. :)

Oj ser lite knääppp ut, med det är väl det som kallas att bjuda på sig själv ? :P

sööööt

Hannis och Hilarie :)
Så nu är det nog tillräkligt många bilder och sånt ?
Pusssiis :*


Ny fin bild ? :)

Kommentarer
Postat av: hilarie

hahaha nog världens bästa kvällar och foton :)

din blogg äger ju hittils stoppa aldrig ! <3

2011-09-30 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0