Ont i huvudet och feber

Hej idag så kom jag till skolan med huvudvärk, så har inte kunnat koncentrera mig alls för jag hängde inte riktgi med för jag hade ju sjukt ont i huvudet men det gick rätt så bra iallafall ;)
imorgon så är det tisdag men idag så äre måndag så om bilderna inte hackar och sånt så kommer bilderna idag, (Y)
Nu så sitter jag och gör lääxa ska typ renskriva 6 A4 sidor också är det andra  läxor också tyvärr.

Sötnosen Sandraa <3

Fiilllesötnosen <3





Bara sköna tjejer, snygga osv

Skööningar på plats!

Gullungen Shaila :*

Hilaries tårtiiss

Shaaiillaaa <3

Saaanndriis <3
Nu så kommer det bilder från lite saker jag köpt och fått...

H&M, fått av Josefine :*

GinaTricot, fick av mammi <3
Jag har också köpt mer men årkar inte knäppa kort på dom.
Så nu kommer lite bilder från alborgen :)





Liv´s
Nu så sitter jag med svenskaläxa och andra läxor

ska renskriva som sagt 6 a4 men nu har jag skrivit 7 paper men det är mycket större mellanrum och sånt på papprerna vi renskriver..
och papperet är en bildläxa..
dagens lilla outfit kan jag väl visa nu också när det är bildmaratooonn.

usch tröjan är typ stel så den sticker ut och det ser ut som att jag har kagge..
tröjan kommer jag tyvärr inte ihåg vart jag köpt den..

och så mina byxor som jag köpt på H&M
Planerna för ikväll är nog, läxa, tv, data & mer läxor..

Liten biiiillld

bara en bjudiing sådär
Pusssisar, nu så blir det mer chattttning med Min Melika<3
Kram :)

Kommentarer
Postat av: hilarie

Hahha vilka roliga bilder.... och tröjan såg jätte fin ut på dig bara för att du har den på dig :)

2011-09-30 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0