Never stop smile

HejHej :)
Idag gick dagen ovanligt fort ? Vi håller på att skriva en rapp i musiken och jag ska både spela piano & sjunga :/
Drog hem runt 14.40 & var hemma 15 ungefär. Imorgon är det kortdag alltså slutar man 13.30 haha kanske inte så tidigt menmen. Jag tänkte visa vad jag har i min nesesär så att ni kan roa er ;) men tyvärr så laddar inte alla bilder upp.
Jag älskar verkligen den här mascaran, den ger ett jättebra lyft på ögonfransarna och ögen verkligen syns.
Den kostar runt 120-150 kronor & det är verkligen värt priset!


väldigt bra om man inte vill ha läppglans, den ger än fina mjuka läppar & glansiga.
 & massa mer men bilderna vill inte visa sig. tyvärr.
deoderant ofc horborste & ansiktstekande brunkräm fast dte är inte riktigt brunkräm. spegel & eyeliner osv...
haha.
Dagens klädsel kan jag säga istället för att bilderna inte kom upp :(

Ett blått linne : H&M 100 kr
En t-shirt som det står "can it be (L) " på: H&M 150 kr
Jeanstight : Gina Tricot 200 kr
Slänger in en profilbild också:)


Puss hej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0