Jag behöver dig, Nu

Hejhejhej,
Igår så drog jag Evelina & Ida på stan en liten snabbis, men Evelina behövde åka hem för hon skulle på trummor.
Så då var det bara jag och Ida och alla dom på stan kvar, först så drog vi t Idas mamma och hämta lite pengar lade ifrån oss väskorna och jackorna och så gick vi vidare in i nian & kollade på presenter mm. vi hittade presenter och så köpte jag en rosa BH, super nöjd!
Och så bestämde vi bara sådär lite random att jag skulle följa med Ida hem och så gjorde jag det & sedan så blev att jag skulle sova över också :)
Verkligen en toppen dag sötan :*
Idag så tog jag bussen hem vid 13.45 nått sånt & sedan så var jag med Natalie, Mathilda & Tilde ett tag sedan så nu då så är jag hemma och om en timme så måste jag gå t bussen för jag ska på fest hos Hilarie, så snart så måste jag duscha, platta håret, bestämma kläder osv så nu måste jag skynda mig lite...
Kommer snaaartt bilder från det jag köpte förra helgen trorjag ;)
Höres :*

Kommentarer
Postat av: hilarie

thihi det måste ha varit en jobbig dag där va ?

<3

2011-09-30 @ 21:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0