Du Är Mitt Liv

Hejhej, ett fort litet inlägg nu för om en halvtimme så måste jag gör iordning mig för att senare så blir det innebandy. Igentligen så skulle jag gått på fotbollen idag men det är ju regnigt & kallt så då valde jag istället innebandy i en varm hall utan regn.
Idag så var dagen så himla seg men lite skratt hjälpte, vi har bytt platser i klassrummet och jag blev jättenöjd!
Jag fick sitta bredvid Ida hon som gästbloggade :)
Tänkte börja med veckans låtar, på måndagar & fredagar, jag tänkte det blir bra ?
Dagens låt : http://youtu.be/nQY4dIxY1H4
Sjukt bra låt, kanske lite gammal men ändå riktigt bra ! :)
Ja veckan ser lite ut såhär :
Måndag: Fotboll/innebandyträning
Tisdag:Vara med kompisar
Onsdag:Innebandyträning
Torsdag:Fotbollsträning
Fredag:Fest
Lördag:Alborgen
Söndag: Typ klassträff eller nå sånt ? ;)
Lite fullt nu i veckan, hehe...

Idag var det ju regnigt eller det är regnigt så det blev bara adidasbyxor ett linne och en munkis "tjocktröja"
PussHej :)

Bjudiss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0