Den största önskan jag önskar mig är att du ska komma hem igen

Halloj,
Nu så sitter jag här vid datorn och teven borde göra läxor men är helt slut så himla trött.
Blir ett kort inlägg för jag årkar inte skriva nå för jag har en kissimisse min katt alltså som är sjuk och det fick jag veta idag så jag är sjukt ledsen, om vi skulle åkt in med han t veterinären imorgon så skulle min älskade katt vara uppe i himlen :'( <3
Nu så ska jag bara sitta och mysa hela kvällen med min katt och hoppas att det inte blir värre med min kissemisse!
önska han lycka till och håll tummarna för att han ska överleva!
Puss o Kram :*


Kommentarer
Postat av: hilarie

nää men guud !! hoppas han kryar på sig :)

jag håller mina tummar ... och jag är sååå säker att han kommer att överleva för ... varför skulle gud ta ifrån dig en av de viktigaste sakerna i livet ! det skulle han aldrig göra =)

2011-09-30 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0