Ända gången jag stannar är när jag tar sats

Tjuhhu, jag bloggade inget mer efter skolbloggningen för att jag hade fullt upp.
Jag hängde med Melika hem och hade det sköjigt, jag följde med på hennes simning, hon är jätteduktig!
iallafall så kom jag hem runt åtta tiden från fjäran.
när jag hade kommit hem så satte jag mig vid läxorna, och senare så blev det Teven.
Jag somnade supertidigt runt halv tio.
Nu så sitter jag och bara sofftar med läxor och teve och snart är det mat :)
Var nyss på innebandy, slutade halv 3 och kom hem 3 ungefär, åt och drog på träning :)
imorgon så är det fotboll, har längtat hela veckan efter att få träna!
Nu så blir det göttig mat, men det kanske kanske blir ett litet inlägg senare ikväll...
Jaja, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0