With friends you can always be happy

Hejhej idag så är jag med Shalia, Sandra och Emma ;*
Vi drog t stan utan Emma för hon skulle lämna cyklen och så, så jag sandra och shalia drog vidare till donken där vi mötte några jag kände, haha dom vinkade till mig och jag bah varför vinkar ni ? ;)
Hahah och så sa dom "HEJ CAMILLA" ojj jag bara hejhej och vinkade ;) haha missförstånd :)
Jag och Emma köpte glass och Shalia köpte hamburgare sedan så drog vi oss t bussen och på bussen så träffade vi Felicia som skulle på innebandyträning :)
bra dag, sandra åkte hem för några timmar sen för hon skulle göra något, och jag och emma är kvar här hos shalia vi :*
Vi har det kungligt vettuuuu, ska snart äta här hos Shalia och så <3
Så Puss&Kram :*

Kommentarer
Postat av: Laura

vad kul ni verkade ha !



haha värsta missförståndet ja ! ;)

2011-10-13 @ 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0