what are words if you really dont mean them when you say them?

bloggade inte igår för jag hade inte tid, jag var med melika efter skolan och sen drog jag på träning. och min dator funkar. det var jätteroligt igår iallafall!
nu så gör jag läxor eller jag har gjort det sen jag kom hem, eller jag gör läxor och tränar till provet  vi fick veta att vi skulle ha på torsdag igår så jag har tre dagar att träna, kan väl nästan allt men måste träna mer. också fick vi veta att vi har spanskatest på fredag idag, prov...prov..prov
hela nästa vecka förutom på fredagen så slutar vi 11 soffft och veckan efter så är det ju höstlov och då tillbringar jag lovet med kompisar så veckorna framöver ska bli jätteroligt de!
ska äta lite tacos snart, muums.
Pussisar och kramar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0