Kläder, modetips osv

T-Shirt "Unbored"T-Shirt "Teerese"Hoodie "Guard"Goggles "Majestic Printed"Mössa "Sofia"Topp "Pantone"T-Shirt "Overlay No.2"Jacka "Jelly"Longsleeve "Sportswear"T-Shirt "Teerese"Hörlurar "Hello Kitty Label"Jeans "Christa"Klänning "Rockhampton"Underställ "Leona"T-Shirt "Teerese"Hörlurar "Plattan"Hoodie "Big Concept"Väska "Svea Classic"
lite mer modetips, det här som jag lagt ut nu gillar iallafall jag, och hoppas ni gillar de :)
alltså det går inte att sluta kolla på sånna fina kläder så det ända jag gör nu är kollar på massa
hemsidor blandannat, faceook, bdb, och massa bloggar och massamassa klädhemsidor (:
kramkram.
kommer kanske mer bilder på kläder sen för det här inlägget blir så långt om jag ska lägga in mer bilder.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0