rubriken finns inte

vet inte vad jag ska ha för rubrik så då bara skrev jag nått.
ritar lite smått och så och pluggar spanska för som ni vet så är det prov imorgn, dagens prov hoppas jag verkligen gick bra!
följde med ida på stan efter skolan och hade det smått kul hon kollade på jeans och bh och sånt medans jag bara hängde med lite överallt, hade inte planerat att åka till stan så jag hade inga pengar med mig men det blev en parfym, jättebillig bara 39 kr på H&M luktar fantastiskt också. det var en riktig bra dag de.
kommer bild sen på det jag målar om några dagar, i helgen kanske, det jag ritat är jag ganska nöjd med hitills men det är bara andra som kan säga om det är bra eller inte så ni får säga vad ni tycker. jag är inte sådär jättebra på att rita men jag försöker bli bättre och bättre, jag ritar inte så ofta men ska köpa massa ritredskap, pennor, ett speciellt sudd, och massa massa annat så att jag kan rita bättre bilder och såklart ska jag köpa massa färgpennor och annat :)
drar mig till sängs tidigt idag så att jag är pigg imorgon inför spanskan, ska duscha och så snart men ska nog kolla lite på teve medans jag ritar och pluggar.
bamsekramar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0