Put your hand´s in the air

Hur mår ni en sånn här mörk kall kväll? jag mår iallafall jättebraa för nu ska tekisarna, mösorna, o sjalarna och kanske en jättesnygg jacka betsällas, det är antingen jackan på internet eller en skitsnygg jacka på intersport, fast det kommer nog bli båda om jag inte bestämmer mig :/
Men är verkligen supernöjd, tekisarna jag beställer på nätet är svartvita skitsnygga, fast ska köpa ett par rosa också, så nu är jag verkligen redo att ta på mig skidorna/snowboarden och åka i skidbacken! ;)
Fast vinterskorna har jag inte bestämt vilka jag ska ha än :/ menmen.
2 ½ men har ingen charlie längre eller snart är det helt slut på charlie för att det var nå personer som köpte ut han. det har börjat med nya avsnitt då charlie inte är med men dom gamla körs forfarande ett tag till iallafall!
Men nu så blir det packa väskan till imorgon översätta ord från engelska till svenska och sedan mysa vid teven och sen hoppa ner i min sköna säng och kolla på teve tills jag sommnar.
Puss:*



Gammal bild :)
bilden åvanför får ni inte kopiera!
fast ni får inte kopiera en ända bild som jag lägger ut !
om ni inte förstår så kanske det här hjälper "KOPIERA INTE MINA BILDER"
=
 


Kommentarer
Postat av: Laura

Hej !

Hilarie tipsade mig om din blogg och den rockar ! :)

2011-10-11 @ 20:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0