Om kärlek inte är ett spel, varför finns det då så många players

Hej, rubriken stämmer faktiskt.
Efter skolan idag så hade vi fotbollsträning för att på torsdag så ska dom som blivit uttagna till skolfotbollslaget spela skol-DM, ja det var väl kul :)
Mamma hämtade mig efter skolan, hon var med Russe " min katt " t veterinären, som tur var så klarade min kissemisse sig, han är sjuk rejält sjuk, om han inte bättrar sig i veckan så kommer det hemska som jag inte kan tänka på eller bara säga hända :'''( så nu måste vi alla tillsammans hålla alla tummar den här veckan och framöver för alla djur som är sjuka och min katt då!
Igår var det verkligen jätteroligt, puss tjejor :*
När mamma hämtade mig så lämnade vi kissemissen hemma också åkte vi o handlade mat o annat :)
Ska snart träna lite glosor som är t imorgon, dryyyyygt värre.
Sörrry, attt ni inte fick måndagslåten igår men hade värsta fullt upp som ni läste?!

Kommer nog börja med, HISS & DISS , då kanske bloggen blir mer interesantare, kommentera ghärna om vad ni tycker jag ska ändra på och annat, ni får fråga vad som helst, jag kommer ha en speciel dag eller dagar jag svarar på era kommentarer osv.
Är hemma själv med brollan nu, åt pannkakor t middag göttigt :D
Då kan jag väl köra en HISS & DISS då ;)

CAMILLA HISSAR


Att julen börjar närma sig så att man snart kan se snö och köpa julklappar och annat fint :)
Att jag snart kommer få en ny mobil, kanske iphone eller så vill jag ha en samsung galaxy s2
Att det snart är höstlov
Att jag köpt nya saker
Att min katt överlevde idag
Att man kan ta bra bilder nu när det är fin färg på löven
Att statistiken bara höjer sig hela tiden :)
osv

CAMILLA DISSAR

Att jag har fått djävulska finnar, förlåt för svärordet
Att man är tjock
Att jag inte kan blogga från mobilen
Att jag har massa läxor
Engelska skolan.
Fult ofixat hår, och ofixat ansikte.
osv


Sådär hoppas det var bra de, att det är lite annat än vad som händer under min dag osv, jag kan ju också börja tippsa om mode och annat men bara säg till ! :)
I helgen kanske jag ska åka t min stugaa längtar, och så kommer jag få en ny cyyyykkel, tjohoo glad nu :)
Farmor hon bah du kan få en cykel om du vill, klart man säger ja då eller hur ? :D
älskar dig farmor, och farfar :*
Imörgön är det innebandy, slutar seg tid, har jumpa och har glosor och 3 läxor t imorgon, drygt drygt drygt osv

PussssHeeej :*


Kommentarer
Postat av: hilarie

du är absolut inte tjock , snygging !<3

du har rätt det e ju kul att julen e snart här :)

2011-10-05 @ 07:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0