Nytt i garderoben

Hejhej var jätteroligt idag med filiippa och sandra!
vi drog oss ner på stan, filippa stack hem och sandra blev hämtad hemma hos mig av hennes pappa.
Jag gick til intersport för att möta mamma för vi skulle ju kolla på presenter t shaila och sandra, och jacka :)
Har köpt presenter nu och så och jacka och så hittade jag skiiitsnygga skor kommer bild på jackan och skorna, så himmla nöjd nudå :*


Skirnöjd!

och min flufffiiga gosiga varma snygga jacka :*
kommer också bilder på jeansen och sjalen som jag köpte för länge sen för det var en som ville se vad jag köpt!

dålig bild men mycket finare i verkligheten!
jeansen tar vi senare för ska äta nu, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0