Lördagsmys

har ju redan sagt "hej" för idag, nu berättar jag om dagen istället och annt för i dom andra inläggen så var det massa annat.
shailas familj lämnade av mig på stan, dom skulle på nå släktkalas, men iallafall när jag kom till stan så ringde jag filippa och emma för jag skulle vara med dom men dom svarade aldrig så då bestämde jag mig för att åka hem istället för jag hade inga hopp på att dom skulle svara sen när jag åkt 3-4 busshållplatser så smsar filippa att hon satt mobilen på ljudlöst men då årkade jag inte åka tillbaka till stan så då åkte jag hem så nu har jag haft en tråkig kväll framför datan och teven, funkade väl istället så kollade jag ju på kläder på nätet.
min pappas kusin har ett eget företag, säljer bikinisar och massa annat någon av dom här nere ska jag få :)


och så finns det ju andra men jag vet inte vilken av dom jag villa ha av dom jag visade nu.
fina ?
vilken ska jag ta ?
kramar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0