kärlek är den bästa medecinen

Hola, sitter o kollar på så flippat nu senare idag så ska jag dra ner på toget med laget för att sälja lotter och så efter det så ska jag vara med Emmiiis o säkert någon annan ? :)
Det var jätteroligt igår åkte hem från stan (där emma bor) halv 21.
Precis när vi skulle gå ner från alla trappor o de så vart emma kisssnöööödiiig så då skulle hon gå på toa då och så hör man Emma "Sandra koooom jag har tappat mobilen i toaletten" Jag börja typ garva, Emma är verkligen världens skickligaste unge, den överlvde iallafall :)

Baaayyyeee:*


Kommentarer
Postat av: emmalamre

Den överlevde inte alls ! :'(( <3

2011-10-08 @ 11:49:43
URL: http://eeemmalaamre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0