ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma

Tjaenare, kom nyss hem från en underbar dag i sandviken.
Kom dit runt 2 halv 3, vi drog t coop o köpte gotta och så drog vi hem och kollade på film (adam och eva) och bara myste :* filmen är verkligen ett "filmtips" .
Åkte hem runt halv 8 och så! Verkligen skitväder nu! Hatar dom här tiderna på året då det ska vara iskallt, för varmt med vinterjacka och för kallt med skinnjacka/höstjacka, hatar det, fasst tur att man kan ha mössa o vantar utan att det ska bli för kallt eller för varmt :)
vi gjorde läxor men ni vet nog hur det går när man gör läxor hos en kompis när man är trött osv...
det blev rätt så mycket gjort men har lite kvar.. så nu så sitter jag här med datorn i knät och chekkar teven och gosar med min kissemiss, mysigt.
Har kollat massor med bloggar nu bara kollat runt lite och om ni vill att jag ska göra en header eller fota er eller något sånt så är det bara att kommentera men ni som känner mig kan ju bara ringa eller prata med mig i skolan! För det är många som vill bli fotade så då varför inte, jag har ju en kamera och kamerasaker och så.
Taggar inför innebandyträning som är imorgon också nästa helg på lördag är det första innebandymatchen ska bli så skönt att börja med matcher inte bara träningar! Fotbollen har slutat nu så då känner jag att jag vill ut o springa eller på träning hela tiden för jag måste hålla igång med någonting annars så är jag utråkad, men det är väl okej att börja med inomhusträningar vi brukar alltid jogga innan en halv timme o så och köra löppningar 4-8 gånger så skönt! Efter så kommer man in i värmen och tränar teknik o sånt! LÄNGTAR! fast utomhusträningarna är ju roligare för det är ju där det är "riktig" fotboll spelas eller vad man nu ska säga...
Så det längtar jag jättemycket till.
Man kan verkligen känna att vintern är på väg att komma det har redan börjat snöa i Norge så snart kommer det nog till oss. Längtar tills man kan åka till kungsberget eller fjälen och sätta på sig skidrona och bara göra det som är roligt, att åka skidor, fast jag har börjat träna på att åka snowboard så ska nog satsa på det i år.
Ska ju köpa vinterjacka imorgon eller på tisdag med mammsen, också behöver jag vinterskor och massa annat så ser fram emot vintershoppingen/hösteshoppingen, juste snart så är det halloween ska nog bara hitta på nått roligt med familjen eller kompisar, vi får se, kanske blir nån liten fest eller något sånt med kompisar och så vi får se vad jag hittar på:)
Ja men nu så måste jag påbörja min spanskaläxa så måste stänga av datorn och så nu :)^^
Pussar och Kramar på er sötnosar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0