Ingen Emma Ingen Mobil

Heeeeejsssaaaan.
Har ringt emmis på mbilen o allt men den där skitungen svarar inte så det blir ingen emma och hennes mobil överlevde inte jag skrev att den överlevde men tydligtvis så gjorde den inte det "VILA I FRID".
Kom hem typ nyss från lottsäljningsdagen vi fick  3200 kronor t laget asbra tjejer, en lott kostade bara 50 kronor och så fick vi ihop 6400 kronor (hälften fick vi, 3200 kr) vi fick ihop asmyyyyckkkeeee!
Nu så blir det ju ingen Emmis :(
Ska snart dra till mina gulliga kusiner o bara ha det mys med dom, var aslänge sen jag träffade dom så ska bli jätteroligt vi drar säkert ut senare på kvällen och är med andra :)
Btw blir nog godis och gotta också, sover säkert över ;) hahaha :)
Skitunge Emma som inte svaaaarrraaaaarrrr menmen vi får va någon annan dag sötizz :*
Mamma har varit hos mormor o vi fick massa göttt då så ska nog fika lite nuja, tjoccckkkis jag vet :D
Sörrryyy jag glömmmmde måndagslåten ocg fredagslåten jag gör en HISS & DISS också och lite annat för att gottgöra er :D

http://youtu.be/lKQT1B6fGk0 <----- klicka på länken för att komma till låten :)
http://youtu.be/KnEXrbAQyIo<------ klickaaaaa på länkeeen :)
andra bra låtar som ni får söka på youtube eller spotify själv, It girl, Next to you, do big, night of your life,
Time of my life. :PPP


HISS & DISS

CAMILLA HISSAR
att det gick jättebra på skoldmfotbollen
att vintern ska komma så det blir asfina bilder och så
att snart så ska man köpa massssa höst-vinterkläder
ska köpa massa skor o sånt

CAMILLA DISSAR
att det blir askallt nu när man inte köpppt vinterjacka för man har ju tänkt göra det lite senare ;)
att jag har en bajsdator men den är ju bra men den är värsta stor...
att emma tappade mobilen i toaletten x'd
att spotify har en viss tid man kan lyssna på musik -.-


Kraaamar & Pussaaar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0