I wanna be a billionaire

Hejjjs har vart m en kompis idag och bara haft det chill,
kollade på titanic..sorlig film de. ni som inte vet så hände nästan allt som hände på filmen i verkligheten det var jättelänge sen men det hände, hemskt.
imorgon så blir det sötnosarna Filippa och Shaila :*
imorgon är det sånn här halloweendag på skolan man ska klä ut sig och vinna, 3 vinner, bäst klädsel går det ut på. har inte tänkt ha nå klädsel o massa smink, förra året så var jag och min bästavän typ nå halloweentvillingar, haha guu vad snygga vi va asså. tog typ 1 timma att fixa allt smink, vi var helt vita i ansiktet trasligt hår och massa sönderrivna kläder och massa annat, värsta snyggt det va ;)
alla blev typ asrädda när vi kom in i skolan <3
minnen jag saknar sjukt mycke!
känns som att jag skriver om astråkiga saker, förlåt men jag vet inte vad jag ska skriva om.
säg bara.
kram ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0