I´m a fighter and I will fight for you

Hej alla sötnosar, på skolan så var det som en vanlig skola och ni vet ju hur en sånn är så jag årkar inte skriva hur min var;)
Slutade halv 3 kom hem runt 3 typ.. åt fixade iordning mig och drog på innebandyträning kom hem nyss och nu så sitter jag här vid datorn o teven efter en dusch. Bara degar det vanliga, facebook, bdb, spotify kollar andras bloggar. Seg dag inget specielt har hänt idag så det blir inget roligt inlägg ;)
nu så måste jag städa o göra iordning lite o göra läxor -.-
har skolDM imorgon och så,
Haree bra, puss :*

Kommentarer
Postat av: hilarie

cool titel :)

2011-10-06 @ 18:34:37
Postat av: Jennifer

vad heter du på bdb? ;)♥

2011-10-06 @ 20:09:52
URL: http://gavlesbbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0