Från och med du

Halojsan, äter lite frukost nu och lyssnar på musik, bra morgon!
Senare så drar jag och pappa och köper färg och fondväg och sånt och så ska vi måla mitt rum, vitt och så ska jag ha en fondväg typ parisetornet eller något sånt :)
sen drar jag till duschen och sedan till plattången och sminket och kläderna jag ska ha på mig, vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ... :(
också måste jag packa väskan o massa sånt ska ju sova över hos sötan:*
och imorgon så åker jag med shaila och några andra till sandras party och har lite skoj där
så måste göra läxor nu också och träna på glosor-.-
vi skulle igentligen på konsär antingen på veronica maggio eller rihanna men alla bajsbiljtter var slut-.-.-.-.-.-.-.-.-
så det var verkligen "piss". menmen vi ska gå på nå annat istället så de blir nog bra de.
så måste ta o äta lite nu så.
love camilla :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0