för mig betyder du inget

Tjobre hallojsaan! :D
var m shaila o filippa idag då, shaila är hemma hos mig nu men inte filippa för hon skulle på träning och så skulle nån sova över hos henne.
shaila drar snart så då blir jag forever alone med godisglasochfilmochdatan poor me.
klippte mig idag efter skolan, blev väl rätt så bra!
hade jätteroligt idag sista dagn m alla kopmisar, vi fick bara springa runt och typ göra vad vi ville, fett coolt för igentligen brukar vi inte få göra någonting på engelska.
och vet vet vet du nu är det HÖSTLOV fyfan vad skönt, planerna blir sova länge och va med kompisar och massa annat ! :D <333333 tjoohoooooo! <333
pusshej ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0