Filippa och Sandra :*

Tjenare, sitter här med sandra bredvid mig och snart så kommer fille hit och vi ska väl hitta på nått kul! :)
har hört talas om att de är nån fest typ idag eller nå vet någon vart???
Jussssttttttee idag så äre fredag, sköönt!
fick veta tt jag fick MVG på spanskan och MVG på NOn idag tummen upp för det :)
När vi vart här ett tag så drar jag ner på stan och möter mamma för att köpa jacka och presenter till Sandra och Shalia! <3
och så ska jag kolla vad det  är för fest o så så vi får se vad jag hittar på ikväll! :*
Pussss! <3


Kommentarer
Postat av: Hilarie

kul ni verkat haft hela veckan jag är glad för din skull gmn :) jag såg at Laura gillade din blogg också .. jag sa ju att den var bra

2011-10-14 @ 17:35:38
Postat av: Laura

Hej ! min kompis Ingrid sa att hon skulle chekca din blogg ikväll... just nu e jag med Hilarie, du verkar ha lika kul som oss



skål för det :)

2011-10-14 @ 17:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0