...♥

kläderna till ikväll är klar sminket ska på och håret ska torka och sedan plattas.
bilder håller på att laddas över till datorn från systemkameran.
musik på högsta volym.
chips&godis i skålarna.
ljusen är tända.
rummet är städat.
kan man vara mer redo för ikväll?
blir nog en fantastisk kväll/natt det här.
tänkte ladda över bilder så fort soom möjligt, efter matchen när jag hade tråkigt så gick jag ut och fotade massa höstbilder och annat.
Btw: ni får också ha en lika fantastisk lördag, och nu kommer biillddeeerrr ! ;*
PussIsar ♥






gårdagens outfit.
Svart linne-JC
Svarta jeans-GinaTricot



fin ? :P



kläderna jag tänkte ha ikväll, funkar det tro?
Skjorta-Kommer inte ihåg, men jag köpte den på nätet.
Lila linne-Cubus
Svarta jeans-GinaTricot

music in my heart♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0